Sunday, July 4, 2010

Define Me in 3 Words

Masa harijadi aku haritu aku telah memaksa meminta kawan-kawan yang aku boleh kategorikan sebagai rapat untuk describe aku menggunakan 3 perkataan. Tapi ada juga yang bagi lebih daripada tu. Jadi apa kata mereka tentang aku? Hihi..(tiba-tiba rasa diri sendiri gedik nak post entry macam ni) huahuahua..

Define me in 3 words

Ijam :

comot yang comel

cadbury, milkshake, cheesecake..:)

Nisa:

-kekasih hati saya.
-kawan dunia akhirat.

unique,MATANG,wise. funny pun boleh. :)

Miera :

shweeet, loving, MATANG!!! ♥♥♥

Paan :

pulut kuning, milo ais, rendang daging (ni hidangan masa kau datang rumah aku lorh..x aciiii)


Raushan :

warm - ure warm-hearted, friendly and easily approached. easy to get along with. u have this warmth kinda vibe around u.

funny - ure naturally funny, but the funniness lagi terserlah in ur writing kot. i slalu tergelak-gelak bace ur notes n captions.

graceful - i think ure a person yg keep ur cool. in other words tak menggelabah. i also rase yg u org yg bersyukur dan positive (at least try to be) which make u more pleasant to be around with. (hihi giler terharu ade kawan siap explain lagi)


Nadrah :

copi mi chica hermosa!!!!! (copi my beautiful girl!!!!)

yo pienso que tu eres:

1. muy comica

2. siempre con un sonrisa :)

3. puedes ser timido pero tambien muy amable!!!

TE AMO MUCHO!!!! --à tak faham langsung Spanish.sape leh translatekan?


Laida :

3 c
comot...comel...cantik~~ ^_^


Sheila :

lovely cute laugh!


Ain :

ur beautiful. loving n such a great friend!!! =) me loveeee youuu~ muahhh muahhh



Shark :

3 words that dscribe u
comot~sengal~cool
but,3 words from me is....aku syg ko!!!
hehe

Terima kasih kawan-kawan. Tapi kalau aku suruh korang describe perkara buruk tentang aku mesti tak payah korang buat in 3 words kan? Mesti boleh buat essei terus. (-_-')


No comments:

Post a Comment

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...