Thursday, August 26, 2010

Majlis Berbuka Puasa Di Kolam Renang.

Hye! Harini aku mahu share cerita tentang berbuka puasa di kolam renang UiTM.Majlis dianjurkan oleh lifeguard UiTM. Hurm,agak jarang-jarang sekali la dengar orang berbuka di kolam renang kan. Aku rasa terhibur tengok setting pool ni.Meriah ada belon warna-warni.Makanan pun sangat sedap. Malas nak cakap banyak sebab sedang batuk teruk *takde kena mengena. Jadi marilah usha gambar sekejap.
 
Yeahhh! rasa macam raya pun ada.Semua kena pakai baju Melayu dan berbaju kurung.
 


 
Bak kata June, orang dah habis makan baru nak tangkap gambar makanan.huhu..yela-yelaaaa,aku memang malas sikit nak amik gambar banyak-banyak semalam.



Gambar last ni aku begambar dengan student exchange dari Jepun.Comel sangat diorang nih.Dahla pakai baju kurung jugak  =)

No comments:

Post a Comment

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...