Thursday, January 20, 2011

Contest Blog Paling Comel

Salam.
Aku terlepas tarikh nak join contest by Gayahspears yang ditag oleh Dila dan Fifiey jadi kali ni aku kena complete kan contest yang ditag oleh Budak Cekelat dan seorang lagi cik gadis Aina Nadhirah. 
Tajuk contest ialah Contest Blog Paling Comel. Hehe. Comel ke blog I ni awak-awak? Tapi takpelah, nak jugak join.Terasa muda remaja sikit bila join contest comel-comel ni. Heeee~    =B


Boleh klik gambar diatas untuk ke blog penganjur =)

Macam biasa lah contest kena tag orang kan. Kena tag 4 orang. Jadi saya mahu tag mereka yang mempunyai blog yang comel iaitu jeng jeng jengggg:

4. Dila

orang lain nak join pun boleyhhh  =) 

3 comments:

  1. haha..blog dla putih suci jer..xde template pom..x comey..xpe, nt join yer..skang ni tenet tgh tenat..huhu

    ReplyDelete
  2. ala copy..thanks tag akak..insyaallah nt akak amik yerk..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...